-=[ Klick Go To My Homepage ]=-














!!Catatan Si Hitam!!
!!http://cekouff.blogspot.com/!!
0

!!! sit

Senin, 03 Desember 2012
Share this Article on :


jika kmu berada i posisi ku apa yang kmu rasakan?
tau kah kmu btapa kecewa dan sakit yang aku rasakan sekarang sekarang? kecewaa kecewa kecewa.!!
kata kata itu yang mampu aku ungkapkan sekarang....
setiap detik aku berharap!! apa kau tau? perjalanan hidup ku terganggu.  sekarang jiwa ku terasa terguncang.... lelah. sakit ini aku tanggung sendiri... kau berjalan dgn seenak jidat mu!! pernah kah kau memikirkan perasaan ku? jikalau iya apa buktinya? kau slalu menyakitikuuuuuuu!!!
terkaadang aku berfikir btapa bodohnya driku ini mengharap mu..... dan knp rasa yg ku punya ini merasa tak tau diri? knp dia muncul lebihbesar disaat saat seperti ini! BODOH SANGAT MENURUTKU!! ungkapan ku ini bukan hanya sekedar perkara mudah....
mungkin skarang aku bisa membenarkan kata kata orang... cinta membuat gila.... SETAN persetan dengan ini...  terkadang aku ragu dalam berjalan. setiap pilian ku teraasa bimbang!! KAU MEMBUAT KU JATUH hingga dasar yang paling dalam.
kau pernah bilang karma akan berlaku... skarang aku merasakn itu KARMA YANG MENJIJIKKAN setaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn. munggkin dalam fikiran ku skarang hanya da cacian an kata2 tidak baik.... maaf aku bgini... bukan bermaksud tapi skrang ini yang mampu memp\buat ku tenang.. menulis menulis dan menulis...
meletakkan kesakit hatian ku pada tulisan yang mungkin tak tau arah tujuan ini....


Artikel Terkait:

0 komentar:

Posting Komentar

Read more: http://blogkomputer12.blogspot.com/2012/06/tips-memasang-widget-untuk-mempercantik.html#ixzz2CsoLdPTs

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Blogger news

Column 1

Musik

Pages

Popular Posts